Polityka zwrotów Bomelite

Bomelite dokłada wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą jakość oferowanych produktów oraz obsługi klienta. Niniejsza polityka zwrotów określa zasady odstąpienia od umowy oraz procedurę reklamacyjną dla klientów sklepu internetowego Bomelite.

1. Prawo do odstąpienia od umowy

1.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów do momentu otrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej, że zamówiona konstrukcja (wiata, domek narzędziowy, carport) została wprowadzona do fazy produkcji.

1.2. Po otrzymaniu wiadomości e-mail informującej o rozpocznięciu produkcji konstrukcji, odstąpienie od umowy nie jest możliwe bez poniesienia pełnych kosztów zamówienia. Każdy produkt jest wykonywany na indywidualne zamówienie zgodnie z wymiarami i specyfikacją klienta, co wyłącza możliwość zwrotu zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta.

2. Reklamacje i wady produktu

2.1. W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeń dostarczonej konstrukcji klient ma prawo zgłosić reklamację w terminie 14 dni od daty odbioru towaru.

2.2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • numer zamówienia,

  • opis wady lub uszkodzenia,

  • dokumentację fotograficzną (jeśli to możliwe),

  • dane kontaktowe klienta.

2.3. Bomelite zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni roboczych od daty jej otrzymania. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, firma Bomelite dostarczy nową konstrukcję w terminie do 14 dni od daty uznania reklamacji.

3. Kontakt

W celu zgłoszenia odstąpienia od umowy lub reklamacji prosimy o kontakt:

  • E-mail: biuro@bomelite.pl

  • Telefon: +48 794 007 656

  • Adres korespondencyjny: Szczyrzyc 118, 34-623 Szczyrzyc

4. Postanowienia końcowe

4.1. Polityka zwrotów sklepu Bomelite jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej, w tym przepisami prawa polskiego.

4.2. Wszelkie spory związane z realizacją niniejszej polityki będą rozstrzygane zgodnie z właściwym prawem i jurysdykcją miejsca siedziby firmy Bomelite, z możliwością skorzystania z mediacji lub innych form pozasądowego rozwiązywania sporów.

4.3. Polityka zwrotów wchodzi w życie z dniem 1.01.2025r. i obowiązuje do odwołania.